حرفه من حرفه ای بسیاری از مکان های بسیاری را به خود اختصاص داده و به موقعیت های متنوع و چالش انگیز بسیاری رسیده است. پاسخ من به این چالش ها همواره برای ارائه ایده های بصری بوده است (کلمات هرگز پیروی نمی کنند). من فکر می کنم بصری و پیشرفت یک ایده ابتدا به عنوان نوعی قصه ای در سر من شکل می گیرد. در جایی که بسیاری از آنها فلوچارت را می بینم، پانل های کارتونی را می بینم. نیازی به گفتن نیست، این باعث می شود بسیاری از آنچه من با شوخ طبعی انجام می شود. "اگر شما می توانید نقطه خود را با طنز، و آن را به تناسب و استراتژیک مناسب برای آنچه شما می خواهید برای بیان، چرا چیزی دیگری انجام دهد؟
مایک دارای توانایی منحصر به فرد برای انجام این کار است." از نورمن گلدبرگ، رئیس Goldberg / Marchesano Advertising، فروشگاهی که برای من بود، اردوگاه بوت تبلیغات بود، می آید. این آژانس به من فرصتی داد تا حساب IKEA را به دست آورد (و برنده شود)، پایه گذاری خرده فروشان سوئدی را در آمریکا برقرار کرد. مسئولیت های دیگر من شامل Trak Auto، هیئت تجارت بزرگ واشنگتن، شرکت Vanity Fair و بسیاری دیگر بود. G / M یک غروب خورشید به مغازه سحر آمیز بود و افرادی که می خواستند حرکت کنند، عادت های شبانه مدرسان را تصویب کردند.
از آنجا به «انقلاب بوتیک» برای کار MF & A Advertising، یک فروشگاه کوچک فیزیکی با اهداف بزرگ و در سن 35 سالگی، به مدیر خلاق تبدیل شدم. به طور خلاصه، ما برنده حساب های جدید و جوایز: Smithkline Beecham، Fresh Fields (در حال حاضر Whole Foods) کلاسیک جهانی و کوکی ها، سوئیت Hawthorne و تعدادی از مشتریان دیگر در صنعت بانکداری، بهداشت و درمان، مهمان نوازی و ارتباطات است. در Abramson Associates، من ادغام این اداره دی سی را با یکی دیگر از Ehrlich Manes، که تحت یک سقف Geico Insurance، Paramount Pictures، Fokker Aircraft و بیمارستان کودکان، به هم متصل شد، نظارت داشتم. با استفاده از Prospect Associates (موسسات تحقیقاتی آمریکایی)، من باید از مهارت هایم در یک منطقه کاملا متفاوتی از تلاش - دفاع و آگاهی استفاده کنم. چشم انداز مبارزه خوب برای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، ایالت مریلند مبارزه با تنباکو و مرکز پزشکی دریایی بتسدا مبارزه کرد.
به عنوان یک عضو بنیانگذار تبلیغات تبلیغاتی LMO من به زنان جوان و زنان کمک کرد تا تصمیم بگیرند که چگونه زندگی سالخورده خود را با انتخاب خدمات نظامی در گارد ملی، گارد ملی هوایی و گارد ساحلی ارائه دهند. این کار به طور مداوم توسط این سه شاخه خدمات رسمی ما به بهترین وجه معقول ترجیح داده می شود: زمانی که قراردادهای جدید تمدید می شوند، همه آنها همچنان به انتخاب LMO ادامه می دهند و از سال 1995 این کار را انجام داده اند.