کارگاه بررسی آثار کنگره شعر نیایشی «مواهب» برگزار می‌شود

کارگاه بررسی آثار کنگره شعر نیایشی «مواهب» برگزار می‌شود
کارگاه بررسی آثار دومین کنگره شعر نیایشی «مواهب» با حضور اساتید و شرکت‌کنندگان در این جشنواره عصر سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار می‌شود.
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر :  ۱۲۱۵۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، کارگاه بررسی آثار دومین کنگره شعر نیایشی «مواهب» با حضور اساتید و شرکت‌کنندگان در این جشنواره عصر سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار می‌شود. در این کارگاه با حضور سید مهدی حسینی، سید محمدجواد شرافت و حسن بیاتانی آثار شاعرانی که به قصد حضور در این کنگره سروده شده از نظر محتوایی و تکنیکی نقد و بررسی خواهد شد تا آثار با غنای بیشتر و پس از برطرف شدن ایرادات تکنیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. در این کارگاه همچنین درباره شعر مناجات، بحث و تبادل نظر خواهد شد. علاقمندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند  ساعت 17 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه 30 خرداد به سالن آسمان حوزه هنری استان قم به نشانی خیابان صفاییه، کوچه 23، پلاک 8 مراجعه نمایند.

شایان ذکر است شاعران علاقمند به حضور در این کنگره که با موضوع مبانی معرفتی مندرج در «مناجات شعبانیه» برگزار می‌شود، می‎توانند آثارشان را تا پایان ماه مبارک رمضان (4 تیر ماه 1396) از طریق پست الکترونیکی: Mavaheb.qom@gmail.com  به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند. همچنین برای اطلاع از فراخوان کنگره می‌بایست به پایگاه خبری حوزه هنری استان قم به نشانی www.artqom.ir مراجعه کرد.

 

ارسال نظر