در دیدار رئیسان حوزه هنری قم و جهاد دانشگاهی استان مطرح شد:

فعالیت‌های حوزه هنری بر تولید آثار و آموزش متمرکز است.

فعالیت‌های حوزه هنری بر تولید آثار و آموزش متمرکز است.
ظهر سه‌شنبه 24 مرداد ماه 1396 مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم و دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی مرکز قم در دیداری زمینه‌های مشترک همکاری را مورد توجه قرار دادند و به آسیب‌های فضای فرنگی و هنری شهر قم را بررسی کردند.
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد خبر :  ۱۹۰۱۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، ظهر سه‌شنبه 24 مرداد ماه 1396 مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم و دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی مرکز قم در دیداری زمینه‌های مشترک همکاری را مورد توجه قرار دادند و به آسیب‌های فضای فرنگی و هنری شهر قم را بررسی کردند. در ابتدای این دیدار دکتر حیدری خبرگزاری ایسنا را نخستین خبرگزاری خصوصی ایران دانست و شکل‌گیری و روند تغییرات این خبرگزاری را مرور کرد. وی در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف و فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی پرداخت.

سپس مجدالدین معلمی، حوزه هنری را مانند جهاد دانشگاهی زایده‌ی انقلاب اسلامی دانست و حوزه کاری این ارگان را فعالیت در عرصه‌های هنری متناسب با ماموریتی که انقلاب اسلامی بر عهده آن گذاشته تعریف نمود. وی فعالیت‌های حوزه هنری بر تولید آثار فرهنگی هنری و آموزش متمرکز دانست و به حوزه‌های مختلف فعالیت‌های حوزه هنری اشاره نمود.

معلمی به فراز و فرودهای فعالیت خبرگزاری ایسنا اشاره کرد و فعالیت ایسنا در حوزه خبر را آغاز باب نویی در عرصه خبر و خبرنگاری و منشا عمومی و مردمی‌تر شدن خبر دانست.

 

 

ارسال نظر