تقدیر از حوزه هنری قم بخاطر فعالیت‌هایش در هفته دفاع مقدس

تقدیر از حوزه هنری قم بخاطر فعالیت‌هایش در هفته دفاع مقدس
سرهنگ پاسدار احمد حسینی دبیرستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم با ارسال لوحی از مجدالدین معلمی و مجموعه حوزه هنری استان قم بخاطر برگزاری و مشارکت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر نمود.
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
کد خبر :  ۲۰۴۱۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، سرهنگ پاسدار احمد حسینی دبیرستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم با ارسال لوحی از مجدالدین معلمی و مجموعه حوزه هنری استان قم بخاطر برگزاری و مشارکت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر نمود. در بخشی از متن این لوح آمده‌است: «از تدابیر و تلاش‌های مخلصانه و بی‌وقفه‌ی حضرت‌عالی و همکاران محترمتان در پیش‌بینی، برنامه‌ریزی، حمایت و پشتیبانی از تمامی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس صمیمانه تقدیر و تشکر می‌گردد. به یقین زحمات بی‌شائبه به عنوان باقیات صالحات مدنظر حضرت حق و اجر آن با شهیدان والا مقام خواهدبود. از درگاه ایزد منان، توفیق روز افزون همراه با صحت و سلامتی تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.»

شایان ذکر است حوزه هنری استان قم هم‌زمان با هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری و مشارکت در برنامه‌هایی از قبیل محفل شعر «مهر و ماه» با موضوع دفاع مقدس، محفل خاطره‌گویی «گاهی آسمان» با حضور زهرا الماسیان جهادگر و امدادگر دوران دفاع مقدس، کارگاه فیلم‌سازی «روایت مقاومت»، نصب بنر آویزهای شهدای دفاع مقدس در سطح شهر، نشر ویدئوهای مجموعه «این راه بی نهایت» در فضای مجازی و بارگذاری مجموعه آثار نمایشگاه گرافیکی «و آن دقایق آبی» در وبسایت حوزه هنری قم نموده‌است.

 

ارسال نظر