احمد علوی در مهر و ماه بیست و هفتم

احمد علوی در مهر و ماه بیست و هفتم
عصر چهارشنبه اول آذرماه 1396 محفل شعرخوانی «مهر و ماه» با حضور احمد علوی، محمدجواد شرافت و دیگر شاعران جوان استان در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد.
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر :  ۲۰۸۵۸

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، عصر چهارشنبه اول آذرماه 1396 محفل شعرخوانی «مهر و ماه» با حضور احمد علوی، محمدجواد شرافت و دیگر شاعران جوان استان در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد. در ابتدای این محفل و در گفتگو میان مهمان برنامه و محمدجواد شرافت مجری، احمد علوی به آغاز کار ادبی و گرایشش به شعر به‌ویژه شعر آئینی اشاره کرد. وی در ادمه برخی تجربیاتش را در عرصه شعر مطرح و با شاعران حاضر در جلسه به اشتراک گذاشت. شرافت در بخش دیگر از این گفتگو به معرفی مجموعه اشعار علوی؛ «سادات ببخشند»، «علوی‌ها» و «گلوگاه» پرداخت.

بخش اصلی این برنامه به شعرخوانی شاعران جوان استان که اغلب موضوع آئینی داشت، اختصاص یافت. در این بخش مرضیه سادات یثربی، فاطمه سلیمان پور، راضیه مظفری، اعظم معارف‌وند، فاطمه جدیدی، مژگان سادات فارغیان، مریم سادت موسوی، سمانه خلف‌زاده، زهرا سلیمی، احمدجواد نوآبادی، حسن خسروی وقار، سعید بابایی، علی موحد، مجتبی خرسند، محمدرضا رضایی، حمید طاهری، هادی قاسمی، محمدحسین مهدویان، جواد قیاسی، سعید مبشر، امیرعباس بختیاری، مرتضی فاتحی‌نسب و محمد محمودآبادی سروده‌هایشان را برای حاضران قرائت کردند. در پایان و با رای حاضران در سالن نیز اثر اعظم معارف‌وند به عنوان اثر برگزیده بیست و هفتمین محفل مهر و ماه انتخاب شد.

 

ارسال نظر