نشست مشترک معاونین و کارشناسان هنری استان‌های مرکزی، قم و لرستان در اراک

نشست مشترک معاونین و کارشناسان هنری استان‌های مرکزی، قم و لرستان در اراک
به منظور هم‌اندیشی و تبادل نظر در مورد فعالیت‌های فرهنگی هنری و آشنایی با امکانات حوزه هنری و روند تولیدات نشست هم‌اندیشی معاونین فرهنگی و کارشناسان هنری حوزه‌های هنری استانهای مرکزی، قم و لرستان دراراک برگزار شد.
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر :  ۲۲۲۲۰

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی حوزه هنری استان قم، به منظور هم‌اندیشی و تبادل نظر در مورد فعالیت‌های فرهنگی هنری و آشنایی با امکانات حوزه هنری و روند تولیدات نشست هم‌اندیشی معاونین فرهنگی و کارشناسان هنری حوزه‌های هنری استانهای مرکزی، قم و لرستان دراراک برگزار شد. این نشست روز چهارشنبه 25 بهمن‌ماه 1396 با حضور رضا میرزایی رئیس حوزه هنری استان مرکزی، مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم، معاونین و کارشناسان حوزه‌های هنری استان‌های مرکزی، قم و لرستان در محل حوزه هنری استان مرکزی برگزارشد.

رضا میرزایی رئیس حوزه هنری استان مرکزی ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از حضور همکاران و کارشناسان هنری سه استان اظهار داشت: «نیروی انسانی سرمایه اصلی حوزه هنری است و با توجه به رسالت اصلی حوزه که خلق آثار فاخر هنری و تربیت هنرمندان متعهد می‌باشد، هم‌اندیشی و تبادل تجربیات و آشنایی بیشتر کارشناسان با یکدیگر، در دستیابی به این اهداف مهم به مراتب موثر واقع خواهد شد.»

در ادامه کارشناسان فرهنگی و مسئولان واحدهای هنری ضمن بیان دیدگاه‌های خود و طرح مشکلات و چالش‌های موجود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه نمودند. گفتنی است در ادامه این برنامه، کارشناسان واحدهای هنری استان‌های قم، لرستان و مرکزی بصورت جداگانه و تخصصی به تبادل اطلاعات درباره امور کاری خود پرداختند.

 

 

ارسال نظر