برگزاری آخرین قمپز سال 96 در آخرین چهارشنبه سال

برگزاری آخرین قمپز سال 96 در آخرین چهارشنبه سال
سی و یکمین محفل طنزپردازان استان قم با حضور فرامزر ریحان صفت، عباس احمدی، طنزپردازان قمی و علاقمندان به طنز در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد.
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
کد خبر :  ۲۲۷۳۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، سی و یکمین محفل طنزپردازان استان قم با حضور فرامزر ریحان صفت، عباس احمدی، طنزپردازان قمی و علاقمندان به طنز در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد. فرامرز ریحان صفت که به تازگی مجموعه اشعار طنز «نقطه چین» او راهی بازار نشر شده‌است، مهمان ویژه این محفل بود و عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم مانند محافل پیشین مسئولیت اجرای این برنامه را به عهده داشت.

طنزپردازنی که در این محفل آثارشان را ارائه کردند، اغلب موضوعات مانند ایام نوروز، روز زن و چهارشنبه‌سوری را دستمایه قرارداده‌بودند. حجت الاسلام و المسلمین محمد علی اکبری، امین شفیعی، یاسر شهبازی، یحیی سلطانی، ملیحه رجایی، سعید طارم، محمدحسن دارابی‌نیا، حسین فیض اخلاقی، علیرضا محمدعلی بیگی، محمد حسین علیان، عطرین حق‌دوست، محمد غلامی، سید محمدجواد یثربی طنزپردازانی بودند که آثار طنز منظوم و منثور خود را برای حاضران در سالن سوره حوزه هنری قم قرائت کردند، تا آثارشان توسط حاضران تشویق و توسط مجری کارشناس و مهمان برنامه نقد شود.

در پایان نیز از برگزیدگان این محفل که توسط فرامرز ریحان صفت و عباس احمدی انتخاب شده‌بودند، تقدیر شد. به این ترتیب ملیحه رجایی، محمد غلامی، امین شفیعی، محمدحسن دارابی‌نیا به ترتیب جوایز خود را از دست مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم دریافت کردند.

هدیه ویژه دست‌اندرکاران این محفل به حاضران نیز تقویم دیواری سال 1397 خورشیدی بود که در آن روزهای برگزای محفل قمپز در این سال نشانه‌گذاری شده یود.

 

ارسال نظر