در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی

دیدار رئیس حوزه هنری قم با پیشکسوتان هنر استان

دیدار رئیس حوزه هنری قم با پیشکسوتان هنر استان
صبح پنجشنبه 16 فروردین ماه 1397 رئیس حوزه هنری در دیدار نوروزی خود و در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی با هنرمندان پیشکسوت فعال در دوران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد خبر :  ۲۲۸۴۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، صبح پنجشنبه 16 فروردین ماه 1397 رئیس حوزه هنری در دیدار نوروزی خود و در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی با هنرمندان پیشکسوت فعال در دوران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد. معلمی و کارشناسان همراهش ابتداء به دیدار دکتر محمدعلی خبری پژوهشگر، مدرس تئاتر و عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی رفتند. در ابتدای این دیدار معلمی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، از این پیشکسوت تئاتر قم دعوت کرد حضور پررنگ‌تری در میان هنرجویان و نسل جوان تئاتر داشته‌باشد تا امکان بهرمندی این نسل از تجربیات وی فراهم شود. خبری نیز با اعلام اینکه این روزها بیشتر به فعالیت‌های پژوهشی می‌پردازد، بیان داشت که یک گسست نسلی در تمام عرصه‌ها از جمله در میان هنرمندان اتفاق افتاده‌است و این فاصله باید جبران شود.

معلمی در ادامه با حضور در آموزشگاه موسیقی صبا با حسین نوروزیان پیشکسوت تئاتر و موسیقی و مدیر آموزشگاه صبا و محمدتقی آقایی رئیس انجمن موسیقی استان قم دیدار کرد. در این دیدار نیز آقایی به بیان مشکلات پیش‌روی موسیقی و آموزش آن در قم پرداخت. همچنین حسین نوروزیان به بیان خاطراتی از سال‌های انقلاب و دفاع مقدس و چگونگی خلق و اجرای سرودهای انقلابی و حماسی دوران دفاع مقدس پرداخت.

 

 

ارسال نظر