دیدار رئیس حوزه هنری قم با دبیر شعر آئینی کشور

دیدار رئیس حوزه هنری قم با دبیر شعر آئینی کشور
صبح شنبه 18 فروردین ماه 1397 رئیس حوزه هنری استان قم در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی با استاد محمد علی مجاهدی دبیر شعر آئینی کشور دیدار و گفتگو کرد.
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر :  ۲۲۸۶۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، صبح شنبه 18 فروردین ماه 1397 رئیس حوزه هنری استان قم در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی با استاد محمد علی مجاهدی دبیر شعر آئینی کشور دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار نوروزی که با حضور قاسم بابایی رئیس بسیج هنرمندان استان قم و محمد غفاری مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان برگزار شد، استاد مجاهدی بر توجه مسئولان به وضعیت هنرمندان تاکید کرد و گفت: «اگر به معیشت و نیازهای رفاهی هنرمندان توجهی نشود این سرمایه‌های استانی و ملی را از دست خواهیم داد.»

وی همچنین خاطر نشان کرد: «مسئولان فرهنگی استان بایستی از هنرمندان در امور تخصصی هنری استفاده کنند وگرنه شاهد بی‌نظمی فرهنگی و هنری در استان خواهیم بود. در این رابطه علاوه بر اداره فرهنگ و ارشاد، سازمان بسیج هنرمندان و حوزه هنری، حوزه‌های علمیه نیز بایستی وارد میدان عمل شوند.»

دبیر شعر آئینی کشور در ادامه سخنانش از لزوم بازنگری، تکمیل و بازنشر «تذکره سخنواران قمی» که بیش از 15 سال پیش با پیگیری و تلاش وی جمع‌آوری و منتشر شده‌بود، سخن گفت.     

 

ارسال نظر