تقدیر از گروه‌های فعال نمایش بچه‌های مسجد در قم

تقدیر از گروه‌های فعال نمایش بچه‌های مسجد در قم
ظهر پنجشنبه 23 فروردین ماه هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور رئیس حوزه هنری قم از گروه های نمایش بچه‌های مسجد، که نمایش‌هایی را در مساجد اجرا کرده‌اند، تقدیر شد.
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کد خبر :  ۲۳۰۹۸

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، ظهر پنجشنبه 23 فروردین ماه هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور رئیس حوزه هنری قم از گروه های نمایش بچه‌های مسجد، که نمایش‌هایی را در مساجد اجرا کرده‌اند، تقدیر شد. 

در ابتدای این مراسم مجدالدین معلمی با معرفی حوزه هنری و فعالیت‎هایش برای هنرجویان مسجدی حاضر در سالن به آنها یادآوری کرد: «هنرمند شدن کار آسانی نیست. توصیه من این است که از همان مسجد کار را جدی بگیرید.»

وی از برگزاری جشنواره ملی تئاتر بچه‌های مسجد در سال 1397 خبر داد و از معرفی برترین آثار اجرا شده در مساجد شهر قم به این جشنواره در آینده نزدیک گفت. وی همچنین از فعالیت‌های دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ابراز رضایت و خرسندی کرد و ابراز امیدواری کرد که جمع حاضر پشتوانه و نسل خوبی برای آینده تئاتر قم باشند.

در ادامه نیز با حضور مجدالدین معلمی،  احمد سلیمانی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم و مسئولین فرهنگی برخی مساجد شهر قم از تلاش‌های امین علوی‌نیا مسئول دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد و کودکان و نوجوانان مسجدی فعال در عرصه نمایش تقدیر شد.

دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در قم با حمایت حوزه هنری قم، سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و کانون فرنگی هنری مساجد استان شهریور ماه 1396 افتتاح و فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌است.

 

ارسال نظر