مدح کالای ایرانی و هجو کالای خارجی در قمپز سی و دوم

مدح کالای ایرانی و هجو کالای خارجی در قمپز سی و دوم
نخستین محفل طنزپردازان استان قم در سال 1397 عصر چهارشنبه 29 فروردین ماه با حضور شروین سلیمانی، عباس احمدی و دیگرطنزپردازان استان در سالن شهید آوینی برگزار شد.
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
کد خبر :  ۲۴۲۳۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نخستین محفل طنزپردازان استان قم در سال 1397 عصر چهارشنبه 29 فروردین ماه با حضور شروین سلیمانی، عباس احمدی و دیگرطنزپردازان استان در سالن شهید آوینی برگزار شد. اغلب آثار ارائه شده در این محفل با موضوع ویژه این برنامه یعنی مدح کالای ایرانی و هجو کالای خارجی هم‌خوانی داشت و آثاری نیز با موضوعات آزاد قرائت شد. این محفل با حضور محمد علیزاده طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری قم، مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم و سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

فاطمه کیمیا، مهدی ابوالحسنی، مهدی کبیری، امین شفیعی، حسن معارف‌وند، سید جواد یثربی، سید محمدجواد میرصفی، سعید تارم، سید محمد حسینی، علیرضا تیموری و محمد حسین مهدویان طنزپردازانی بودند که آثارشان را در سی و دومین محفل قمپز ارائه کردند. در این میان مدیر کل ارشاد اسلامی استان قم موسی حسینی کاشانی نیز پشت تریبون قمپز قرار گرفت و ضمن بیان سخنانی ابیاتی از سروده‌هایش را برای حاضران در جلسه قرائت کرد.

عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و مجری برنامه و شروین سلیمانی نیز آثاری از مجموعه‌های منتشر شده خود و یا دیگر طنزپردازان را برای جمع مشتاق مخاطبان خواندند. همچنین در پایان برنامه از سید جواد یثربی، سعید تارم، مهدی کبیری، سید محمد جواد میرصفی و سید محمد حسینی به عنوان برگزیدگان این محفل تقدیر شد.

 

 

ارسال نظر