رئیس حوزه هنری قم:

سرمایه‌گذاری در عرصه فرهنگ و هنر قم همیشه به ثمر نشسته است.

سرمایه‌گذاری در عرصه فرهنگ و هنر قم همیشه به ثمر نشسته است.
صبح چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1397 در دیدار مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم و دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی استان زمینه‌های مشترک همکاری دو نهاد بررسی شد.
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
کد خبر :  ۲۴۳۲۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم صبح چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1397 در دیدار مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم و دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی استان زمینه‌های مشترک همکاری دو نهاد بررسی شد.

مجدالدین معلمی در این نشست ضمن تبیین فعالیت‌های حوزه هنری قم در زمینه آموزش و تولید، متذکر شد:« حوزه هنری در عرصه آموزش به آموزش تخصصی می‌پردازد و به بحث اوقات فراغت ورود چندانی ندارد، چرا که جلوه تخصصی هنر و تولید هنری برای حوزه هنری اهمیت دارد. حوزه هنری از هر فعالیت هنری که به تولید محصول خوب یا تربیت هنرمند و نیروی انسانی متعهد بینجامد حمایت می‌کند. اگر این عرصه در فضای دانشگاه‌ ایجاد شود حتما حوزه هنری همکاری خواهد کرد.»

وی با اشاره به سابقه درخشان هنر و فرهنگ قم خاطر نشان کرد:« سابقه فرهنگ و هنر در قم نشان داده‌ که سرمایه‌گذاری در این حوزه به خوبی به ثمر می‌نشیند. نهادهای فرهنگی هنری کافیست به برخی عرصه‌ها از جمله شعر و گرافیک که شاهد تولیدات مستمرشان هستیم، نیم‌نگاهی داشته باشند تا محصولات خوب و قابل قبولی تولید شود.»

در ادامه دکتر محمد حیدری نیز به برخی فعالیت‌ها و زمینه‌های مشترک برای همکاری اشاره کرد. همچنین علی حسینی سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی قم به جشنواره‌هایی فرهنگی هنری فعال در دانشگاه‌ها از جمله جشنواره مهدویت و کالای ایرانی به عنوان مواردی برای همکاری دو نهاد اشاره کرد. 

 

ارسال نظر