نخستین محفل مهر و ماه در سال 97 برگزار شد

نخستین محفل مهر و ماه در سال 97 برگزار شد
نخستین محفل مهر و ماه در سال 1397 عصر چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه با حضور مهمان این برنامه امیر اکبرزاده در سالن سوره حوزه هنری قم برگزارشد.
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
کد خبر :  ۲۴۳۵۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نخستین محفل مهر و ماه در سال 1397 عصر چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه با حضور مهمان این برنامه امیر اکبرزاده در سالن سوره حوزه هنری قم برگزارشد. محمدجواد شرافت شاعر شناخته شده و مجری این برنامه در حالی مهر و ماه را اجرا کرد که سالن سوره مملو از شاعران و ادب دوستان بود. در این محفل بیش از 28 شاعر سروده‌های خود با موضوعات مختلف و متنوع را قرائت کردند.

خانم‌ها فاطمه سلیمان‎پور، راضیه مظفری، عاطفه خرمی، شعله انجم شعاع، فرشته سادات حسینی، تکتم سادات حسینی، سمانه روشنایی، ترانه جامه بزرگی و زهرا سلیمی و آقایان میثم داودی، کاظم عابدینی، ابراهیم زمانی، محسن کاویانی، حسن معارف‌وند، محمد شهریاری، علی فرزانه موحد، مجتبی خرسندی، میثم شاملی، محمد میرزایی بازرگانی، علی‌اصغر شیری، حسن خسروی وقار، محمدجواد قیاسی، مجید آژ، علی گلی، احمدجواد نوآبادی، سید شهاب جدا، مصطفی نصیری و مرتضی حیدری آل‌کثیر شاعر شناخته شده اهوازی در این محفل ادبی آثارشان را برای حاضران ارائه کردند.

محمدجواد شرافت نیز در فواصل شعر خوانی شاعران در گفتگو با امیر اکبرزاده، زندگی ادبی، آثار و سیر تحول شعر و فضای حاکم بر اشعار او را بررسی کرد. شرافت همچنین به اتفاقات ادبی اردیبهشت ماه و یادی از نام شاعران و ادیبان متولد و یا درگذشته در این ماه پرداخت. در پایان این محفل ادبی نیز اثر ارائه شده توسط محمد میرزایی بازرگانی با اتفاق آرای حاضران در سالن به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد و با حضور مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم و با اهدای تندیس یادبود محفل مهر و ماه، از این شاعر جوان قمی تقدیر شد.        

 

ارسال نظر