نمایش «آنالیز» اجرا و نقد شد

نمایش «آنالیز» اجرا و نقد شد
نمایش «آنالیز» نوشته عدالت فرزانه به کارگردانی علی صبوری با حضور هنرجویان، هنرمندان تئاتر قم و داوران پنجمین جشنواره تئاتر کارگاه اولین تجربه برگزار شد.
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر :  ۲۴۴۳۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایش «آنالیز» نوشته عدالت فرزانه به کارگردانی علی صبوری با حضور هنرجویان، هنرمندان تئاتر قم و داوران پنجمین جشنواره تئاتر کارگاه اولین تجربه برگزار شد. در این اجرا که روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1397 از ساعت 18 در سالن سوره حوزه هنری استان قم به روی صحنه رفت، ابراهیم وفایی از هنرجویان دوره‌های پیشین کارگاه اولین تجربه به ایفای نقش پرداخت.

پس از اجرای نمایش و در سالن آسمان حوزه هنری قم جلسه نقد و بررسی این اثر نمایشی با حضور علی فرحناک کارگردان و بازیگر تئاتر برگزار شد. نشست با پرسش و پاسخ میان هنرجویان و کارگردان نمایش درباره شخصیت‌ها و طراحی صحنه و لباس آغاز شد.

علی فرحناک منتقد این نشست سخنانش را با بحث درباره فضاسازی در نمایش آغاز کرد و خاطرنشان کرد: «ارتباط بین عناصر نمایش و پل‌سازی موفق بین عناصر، کمک به درک بهتر تماشاگر می‌کند.»

وی در ادامه گفت:«کدگذاری در نمایش و لذت کشف معما برای تماشاگران از جذابیت‌های یک نمایش خوب است.»

علی فرحناک در پایان سخنانش به ویژگی‌های نمایش‌های رئال پرداخت و گفت:«نمایش رئال نمایش ساده‌ای نیست، کارگردان باید به تمام جزئیات یک نمایش رئال در اجرا توجه کند.»

 

ارسال نظر