موفقیت فیلم «همیشه تو اول سلام می‌کنی» در جشنواره بین‌المللی رسام

موفقیت فیلم «همیشه تو اول سلام می‌کنی» در جشنواره بین‌المللی رسام
فیلم داستانی «همیشه تو اول سلام می‌کنی» به کارگردانی سعید نجاتی و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان قم مقام نخست جشنواره بین‌المللی فیلم «رسام» را به خود اختصاص داد.
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
کد خبر :  ۲۴۴۹۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، فیلم داستانی «همیشه تو اول سلام می‌کنی» به کارگردانی سعید نجاتی و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان قم مقام نخست جشنواره بین‌المللی فیلم «رسام» را به خود اختصاص داد. این فیلم توانست در بخش ملی فیلم‌های 180 ثانیه‌ای جشنواره به این موفقیت دست یابد. نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس «رسام»  با رویکرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلی فیلم  و فیلمنامه  برگزارشد.

داستان این فیلم کوتاه درباره دختری است که با زحمت قصد دارد آب را به جایی برساند و اتفاقاتی در این حین می‌افتد که مخاطب را با خود همراه می‌کند... . این فیلم تاکنون برگزیده‌ی جشنواره‌های متعددی از جمله جشنواره بین‌المللی مهر محرم و جشنواره آثار قرآنی شمیم وحی بوده‌است.  

نوشتن فیلم‌نامه و تدوین این فیلم کوتاه بر عهده سعید نجاتی بوده‌است.‌ تصویربردار آن منصور حیدری، مدیر تولید فیلم علیرضا طالبی، صدابردار مجید نجاتی، صداگذار بهروز شهامت، مدیر صحنه علیرضا انصاری و جلوه‌های بصری آن بر عهده حسن جوادی بوده‌است.

 

ارسال نظر