«یک دختر یک سرباز» میزبان خانواده مدافعین حرم

«یک دختر یک سرباز» میزبان خانواده مدافعین حرم
عوامل نمایش شاد و کودکانه‌ی «یک دختر یک سرباز» شامگاه سه‌شنبه 8 خرداد ماه 1397 در دوازدهمین شب اجراء میزبان خانواده مدافعان حرم گردان فاطمیون بودند.
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
کد خبر :  ۲۵۹۸۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، عوامل نمایش شاد و کودکانه‌ی «یک دختر یک سرباز» شامگاه سه‌شنبه 8 خرداد ماه 1397 در دوازدهمین شب اجراء میزبان خانواده مدافعان حرم گردان فاطمیون بودند. فرزندان مدافعین حرم که در میان آنها جمعی از فرزندان شهداء مدافع حرم نیز حضور داشتند پس از تماشای این نمایش که به موضوع مقاومت و ایثار می‌پرازد، روی سن حاضر شدند و با بازیگران عکس یادگار گرفتند. شایان ذکر است که بانک مهر اقتصاد در این اجرا نهادهای فرهنگی هنری متولی برگزاری این نمایش را همراهی کرد.

نمایش «یک دختر یک سرباز» نوشته محمدرضا کوهستانی به کارگردانی احمد سلیمانی با همکاری حوزه هنری قم، معاونت اجتماعی استانداری و اداره کل ارشاد اسلامی استان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 22 و 30 دقیقه در تالار مرکزی شهر به روی صحنه می‌رود. علاقمندان برای تهیه بلیط می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی؛ www.iranconcert.com مراجعه و یا با حضور در تالار مرکزی شهر به نشانی انتهای خیابان خاکفرج، نبش میدان نواب صفوی از گیشه‌ی تالار بلیط تهیه کنند.

 

ارسال نظر