مهمانان ویژه‌ نمایش «یک دختر یک سرباز» در سیزدهمین شب اجرا

مهمانان ویژه‌ نمایش «یک دختر یک سرباز» در سیزدهمین شب اجرا
مدیر دانشگاه مجازی جامعه المصطفی و جمعی از هنرمندان استان قم در سیزدهمین شب اجرای نمایش «یک دختر یک سرباز» به تماشای این اثر نمایشی نشستند.
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
کد خبر :  ۲۵۹۹۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، مدیر دانشگاه مجازی جامعه المصطفی و جمعی از هنرمندان استان قم در سیزدهمین شب اجرای نمایش «یک دختر یک سرباز» به تماشای این اثر نمایشی نشستند. بازیگران نمایش «یک دختر یک سرباز» در شامگاه 9 خرداد ماه 1397 مصادف با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی مدیر دانشگاه مجازی جامعه المصطفی، اعضای گروه تئاتر طراوت و حسن ثابت از هنرمندان پیشکسوت تئاتر و مدیران فرهنگی به روی صحنه رفتند.

نمایش شاد و موزیکال کودکانه یک دختر یک سرباز که با روایتی کودکانه به فرهنگ ایثار و شهادت می پردازد در طول 13 شب برگزاری با استقبال تماشاگران همراه شده‌است. این نمایش به قلم محمدرضا کوهستانی و کارگردانی احمد سلیمانی در شب‌های ماه مبارک رمضان، هر شب از ساعت 22:30 در تالار مرکزی شهر به روی صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت به آدرس www.iranconcert.com و یا از گیشه تالار مرکزی شهر به نشانی خاکفرج، جنب میدان نواب صفوی اقدام به خرید بلیط نمایند.

 

ارسال نظر