تقدیم چهاردهمین اجرای نمایش «یک دختر یک سرباز» به شهید احمد مقدم

تقدیم چهاردهمین اجرای نمایش «یک دختر یک سرباز» به شهید احمد مقدم
شامگاه 10 خرداد ماه 1397 هم‌زمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) خانواده شهید احمد مقدم از فعالین عرصه تئاتر و موسیقی در دوران انقلاب اسلامی، به تماشای نمایش «یک دختر یک سرباز» نشستند.
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر :  ۲۶۰۳۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، شامگاه 10 خرداد ماه 1397 هم‌زمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) خانواده شهید احمد مقدم از فعالین عرصه تئاتر و موسیقی در دوران انقلاب اسلامی، به تماشای نمایش «یک دختر یک سرباز» نشستند. در پایان چهاردهمین شب اجرا احمد سلیمانی‌فر کارگردان این اثر نمایشی در حضور خانواده این شهید و دیگر تماشاگران به روی سن رفت و اجرای این شب را به شهید احمد مقدم تقدیم کرد و گفت: «این نمایش با تم دفاع مقدس در سال 1385تولید و اجرا شد. در آن زمان نمایش‎هایی با این سبک زیاد وجود نداشت مخصوصا در ژانر کودک و نوجوان و با موضوع دفاع مقدس که بتواند با شادی همراه باشد.»

وی در ادامه یادآور شد: «آن زمان کاری که ما انجام می‌دادیم را خطرناک می‌دانستند. اما ما می‌خواستیم که دِین خودمان را به شهداء ادا کنیم. به یقین که اگر شهداء نبودند الان این مکان‌هایی که ساخته می‌شود و ما در آنها نمایش‌هایمان را روی سن می‌بریم، نبود و چنین شرایطی برای اجرای نمایش نداشتیم.»

نمایش «یک دختر یک سرباز» که با روایتی کودکانه به موضوع ایثار و شهادت می‌پردازد در شب‌های ماه مبارک رمضان، هر شب از ساعت 22:30 در تالار مرکزی شهر واقع در خاکفرج، جنب میدان نواب صفوی به روی صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com و یا از گیشه تالار مرکزی شهر اقدام به خرید بلیط نمایند.

 

ارسال نظر