سه اجرای «درستکارترین قاتل دنیا» در حوزه هنری قم

سه اجرای «درستکارترین قاتل دنیا» در حوزه هنری قم
نمایش «درستکارترین قاتل دنیا» نوشته افشین هاشمی از 14 تا 16 تیرماه 1397 توسط هنرجویان کارگاه اولین تجربه در سالن سوره حوزه هنری قم به روی صحنه رفت.
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
کد خبر :  ۲۶۷۷۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایش «درستکارترین قاتل دنیا» نوشته افشین هاشمی از 14 تا 16 تیرماه 1397 توسط هنرجویان کارگاه اولین تجربه در سالن سوره حوزه هنری قم به روی صحنه رفت. اجرای این نمایش با استقبال هنرمندان و مسئولین فرهنگی استان از جمله مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم، محمدرضا آزاد مدرس دانشگاه، احمد سلیمانی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم، مهدی رکنی، مهدی ملاک و محمد حسینی از اهالی تئاتر قم مواجه شد.

عوامل نمایش «درستکارترین قاتل دنیا» که همگی از هنرجویان کارگاه اولین تجربه هستند، این اثر را برای نخستین بار در پنجمین جشنواره اولین تجربه به روی صحنه برده‌اند. در این اثر نمایشی که به کارگردانی محمدرضا پیغمبری آماده اجرا شده بود، قاتلی نحوه‌ی به قتل رسیدن یکی از نویسندگان مشهور دنیا را برای مخاطبان روایت می‌کرد.

مهسا عسگری، سجاد بختیارزاده و رضا جعفری در این سه اجرا به ایفای نقش پرداختند. همچنین محمد صالح دانش آهنگساز، منصوره اسدی منشی صحنه، مهدی پاشور طراح پوستر و برشور و زهرا محمدی طراح صحنه نمایش «درستکارترین قاتل دنیا» را به عهده داشتند.

 

ارسال نظر