عرض ارادت شاعران قم به سید و سالار شهیدان

عرض ارادت شاعران قم به سید و سالار شهیدان
عصر چهارشنبه 2 آبان ماه 1397 سی و پنجمین محفل شعرخوانی مهر و ماه با موضوع اربعین حسینی و حماسه کربلا در سالن سوره حوزه هنری استان قم برگزار شد.
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
کد خبر :  ۲۹۹۷۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، عصر چهارشنبه 2 آبان ماه 1397 سی و پنجمین محفل شعرخوانی مهر و ماه با موضوع اربعین حسینی و حماسه کربلا در سالن سوره حوزه هنری استان قم برگزار شد. در این محفل که با اجرای سید محمدجواد شرافت برگزار شد، تعدادی از شاعران جوان قم آخرین سروده‌های خود را در جمع حاضران قرائت کردند. علی اصغر شیری، ابراهیم زمانی، علی گلی، سید ابوالقاسم غضنفری، معصومه امیریان‌نور، صدرا کاوه، عاطفه خرمی، سید علی نقیب، محمدرضا رضایی، فاطمه سلیمان‌پور، مجتبی خرسندی، فاطمه دانش‌پژوه، سید محمد نظاری، سیده تکتم حسینی، حسن باقری، علی فرزانه موحد، مصطفی نصیری، عباس جواهری‌رفیع، علی سلیمیان و محمد محمودآبادی شاعرانی بودند که در آستانه اربعینی حسینی اغلب با قرائت اشعار عاشورایی، ارادت خود را به سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادارش ابراز کردند.

همچنین محمد شهریاری شاعر و مداح اهل بیت دقایقی را به ذکر حماسه کربلا پرداخت. در پایان و با رای حاضران در جلسه نیز اثر ارائه شده‌ی محمدرضا رضایی به عنوان شعر برتر انتخاب و تندیس و جایزه سی و پنجمین محفل مهر و ماه به او تعلق گرفت.

 

ارسال نظر