استقبال هنرجویان از نخستین روز جشنواره نمایش اولین تجربه

استقبال هنرجویان از نخستین روز جشنواره نمایش اولین تجربه
عصر شنبه 12 آبان ماه 1396 در نخستین روز برگزاری جشنواره کارگاه نمایش اولین تجربه 3 اثر نمایشی در سالن سوره حوزه هنری قم به روی صحنه رفت.
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کد خبر :  ۳۰۱۸۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، عصر شنبه 12 آبان ماه 1396 در نخستین روز برگزاری جشنواره کارگاه نمایش اولین تجربه 3 اثر نمایشی در سالن سوره حوزه هنری قم به روی صحنه رفت. به این ترتیب که از ساعت 15 و 30 دقیقه نمایش "گارگر" نوشته والتر وایکس به کارگردانی مرتضی عقیلی با بازی محمد مهدی برقعی، لیلا کوت‌ آبادی و محمد عمویی اجرا شد. سپس نمایش "فکر کن خدا هستی" نوشته ماتئی ویسنی‌یک به کارگردانی سید محمد رضا پیغمبری با بازی مهدی آقاخانی و جلال افاضلی به روی صحنه رفت. آخرین اثر نمایشی که روز شنبه و از ساعت 18 اجرا شد، نمایش "برگشتی در کار نیست" نوشته اریک برودل به کارگردانی محمد حاجی بابایی با بازی محمد رضا عابدین، مریم صادقیان، سارا قزاقی، علیرضا وفسی و میثم راهور بود. علی رغم آنکه این اجراهای ویژه هنرجویان دوره‌های مختلف کارگاه نمایش اولین تجربه است، اما با استقبال بی‌نظیر روبرو شد و سالن سوره مملو از جمعیت بود.    

در دومین روز برگزاری جشنواره نیز 4 نمایش از ساعت، 15 و 30 دقیقه، 16 و 30 دقیقه، 18 و 19 به روی صحنه خواهد‌رفت. هنرجویان کارگاه نمایش اولین تجربه در روند برگزاری این جشنواره تمامی مراحل اجرای یک اثر نمایشی را تجربه می‌کنند.

 

ارسال نظر