درخشش شاعران و نویسندگان جوان قمی در جشنواره جوان سوره

درخشش شاعران و نویسندگان جوان قمی در جشنواره جوان سوره
18 شاعر و نویسنده قمی به بخش نهایی شانزدهمین جشنواره سراسری شعرو داستان جوان سوره که به همت حوزه هنری برگزار می‌شود، راه‌یافتند.
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر :  ۳۴۲۹۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، 18 شاعر و نویسنده قمی به بخش نهایی شانزدهمین جشنواره سراسری شعرو داستان جوان سوره که به همت حوزه هنری برگزار می‌شود، راه‌یافتند.  این جشنواره ویژه‌ی جوانان زیر 25 سال است و در بخش شعر با زیر شاخه‌های شعر کلاسیک، شعر سپید نیمایی و ترانه و بخش داستان با زیر شاخه‌های داستان کوتاه و داستانک برگزار می‌شود. در این رویداد ادبی 215 شرکت‌کننده با حدود ۱۰۰۰ اثر به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

در بخش داستان فهیمه شاکری مهر، فاطمه ربانی و سارا اسماعیلی از قم به بخش نهایی این جشنواره راه‌یافته‌اند و در بخش شعر، شاعران قمی؛ اعظم معارف‌وند، فاطمه اشعری، راضیه مظفری، طیبه عباسی، زینب جلادتی، فاطمه زاهدمقدم، فاطمه عارف‌نژاد، صدرا کاوه، رضا یزدانی، محمد محمود آبادی، میثم داودی، علی عابدی، محمدرضا رضایی، سیدحسین میری و امیر عباس بختیاری به جشنواره دعوت شده‌اند. برگزیدگان نهایی جشنواره شعر و داستان سوره این شانس را خواهند داشت که آثارشان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شود.

 

ارسال نظر