موفقیت شاعران قمی در جشنواره شعر و داستان جوان سوره

موفقیت شاعران قمی در جشنواره شعر و داستان جوان سوره
سه شاعر جوان قم در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره که توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، موفق به کسب رتبه و جوایز جشنواره شدند.
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر :  ۳۴۴۵۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، سه شاعر جوان قم در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره که توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، موفق به کسب رتبه و جوایز جشنواره شدند.

به این ترتیب که جایزه ویژه در بخش‌های سه گانه شعر به دلیل دریافت رتبه بالا در دو بخش کلاسیک و نو، برای آثار «گل حساس»، «دو نیمایی پاییزی» و «خوش خوشان و بلوغ ربنا» به رضا یزدانی رسید. همچنین در بخش ترانه و سرود، لوح تقدیر و جایزه نقدی به اثر «مناجات» سروده اعظم معارف‌وند تعلق گرفت و  در بخش شعر کلاسیک میثم داوودی لوح تقدیر و جایزه نقدی را برای شعر «خوش است توبه کنم» را کسب کرد.

شایان ذکر است 18 شاعر و نویسنده قمی به بخش نهایی شانزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره راه‌یافته بودند.  این جشنواره ویژه‌ی جوانان زیر 25 سال است و در بخش شعر با زیر شاخه‌های شعر کلاسیک، شعر سپید نیمایی و ترانه و بخش داستان با زیر شاخه‌های داستان کوتاه و داستانک برگزار می‌شود. 

 

ارسال نظر