سید حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم

باید به سمت گسترش فضاهای فرهنگی و توجه به هنرمندان برویم

باید به سمت گسترش فضاهای فرهنگی و توجه به هنرمندان برویم
پیش از ظهر یکشنبه 25 آذر ماه 1397 سید حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم به همراه کارشناسان این سازمان از حوزه هنری قم بازدید کردند.
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
کد خبر :  ۳۴۵۰۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، پیش از ظهر یکشنبه 25 آذر ماه 1397 سید حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم به همراه کارشناسان این سازمان از حوزه هنری قم بازدید کردند. رضوی و هیئت همراه در این بازدید از امکانات و ساختمان حوزه هنری قم دیدن کردند و با ظرفیت‌های این نهاد فرهنگی هنری آشنا شدند. در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم در جمع رئیس و کارشناسان حوزه هنری استان قم تصریح کرد: «حالا که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم اگر بخواهیم به واکاوی کارنامه‌مان بپردازیم و ظرفیت‌های مغفول مانده‌مان را بررسی کنیم، مطمئنا یکی از بخش‌ها، بخش فرهنگ و هنر استان است. اگر امروز ما در اقتصاد مشکل داریم باید ریشه آن را در فرهنگ حاکم بر جامعه و مناسبات اجتماعی بیابیم.»

وی خاطر نشان کرد: «گسترش در عرصه فرهنگ و هنر در تمام استان‌ها متعادل نبوده و ما در استان قم و با توجه به پتانسیل موجود باید رو به گسترش فضاهای فرهنگی و توجه به هنرمندان پیش برویم.»

وی همچنین از نهادهای فرهنگی استان خواست تا با توجه به ظرفیت‌های موجود به هم‌افزایی بپردازند. وی تصریح کرد: «بعضی از نهادها امکانات سخت افزاری، زیر ساخت و اهداف مشترکی دارند که باید در کنار هم و به صورت مکمل به فعالیت بپردارند تا از امکانات موجود به بهترین شکل استفاده شود.»

همچنین سید مهدی سیدین‌نیا سرپرست حوزه هنری استان قم در سخنانش بیان کرد: « حوزه هنری می‌تواند نقش بسزایی در مسیر توسعه تمدن و پیشرفت و ارتقاء فرهنگ عمومی ایفا کند.»

وی همچنین یادآور شد: «هنر ظرفیت بسیار بالایی دارد که می‌تواند به تحرک و ایجاد تغییرات فراگیر بینجامد. هنر می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کند.»  

 

ارسال نظر