تیمور آقامحمدی در سی و هفتمین نشست مهروماه

تیمور آقامحمدی در سی و هفتمین نشست مهروماه
در سی و هفتمین محفل مهروماه که عصر چهارشنبه پنجم دی ماه در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد، بیش از سی شاعر جوان قم به شعرخوانی پرداختند.
پنجشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
کد خبر :  ۳۴۷۴۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در سی و هفتمین محفل مهروماه که عصر چهارشنبه پنجم دی ماه در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد، بیش از سی شاعر جوان قم به شعرخوانی پرداختند. مهمان این برنامه تیمور آقامحمدی بود. او که نویسنده و شاعر شناخته شده‌ای‌ست سال‌ها در شهر قم زندگی کرده‌است. اگر چه نام تیمور آقامحمدی این روزها بیشتر با نویسندگی عجین شده، اما سال‌ها در حوزه شعر فعال بوده و مجموعه‌هایی از اشعار کلاسیک و سپید وی منتشر شده‌است.

سی و هفتمین محفل مهروماه با معرفی مهمان برنامه و گفتگوی سید محمد جواد شرافت مجری کارشناس مهروماه با وی درباه فضای انجمن‌ها و جلسات شعر قم در دهه هفتاد آغاز شد. آقامحمدی در سخنانش به فضای امروز شعر کشور و به‌ویژه استعدادهای ناب شعر قم اشاره کرد و درباره تجربه‌اش از فعالیت هم‌زمان در دو حوزه شعر و داستان گفت. در ادامه شاعران جوان استان به شعرخوانی پرداختند.

همچنین در بخشی از برنامه به دلیل تقارن برگزاری سی و هفتمین محفل شعر مهروماه با سالروز وقوع زلزله ویرانگر بم، یاد و خاطره درگذشتگان این سانحه گرامی داشته شد و فیلم شعرخوانی علی بیاگوی در ششمین محفل شعر شکوفه‌های خیال حوزه هنری استان قم در دی ماه سال ۱۳۸۲ با موضوع زلزله مهیب بم، بر روی پرده نمایش گذاشته‌شد.

در پایان با رای حاضران، محمد متین کریمی شاعر نوجوان قمی، به عنوان شاعر دی ماه محفل مهروماه انتخاب و با اهدای هدیه و تندیس از وی تقدیر شد.

 

ارسال نظر