جشنواره نمایشنامه‌خوانی کارگاه اولین تجربه از راه رسید

جشنواره نمایشنامه‌خوانی کارگاه اولین تجربه از راه رسید
نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی کارگاه اولین تجربه با 6 اثر روزهای دوشنبه 8 و سه‌شنبه 9 بهمن ماه 1397 در حوزه هنری قم برگزار می‌شود.
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر :  ۳۵۳۸۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی کارگاه اولین تجربه با 6 اثر روزهای دوشنبه 8 و سه‌شنبه 9 بهمن ماه 1397 در حوزه هنری قم برگزار می‌شود. در روز نخست این جشنواره که همه عوامل آن از هنرجویان ادوار مختلف کارگاه اولین تجربه هستند، از ساعت 13 نمایشنامه "زمستان 66" نوشته محمد یعقوبی به کارگردانی مهدی برقعی، از ساعت 14 و 30 دقیقه نمایشنامه "عامدانه، عاشقانه، قاتلانه" نوشته ساناز بیات به کارگردانی حدیث صابری و از ساعت 15 و 30 دقیقه "سه شب با مادوکس" نوشته ویسنی یک به کارگردانی حمیدرضا حسینی اجراخوانی خواهند شد. همچنین در دومین روز جشنواره از ساعت 13 نمایشنامه "همیشه ماندگار" نوشته حسن باستانی به کارگدانی مریم حیدری، از ساعت 14 "یافت آباد" نوشته سید محمد مساوات به کارگردانی سید محمدرضا پیغمبری و از ساعت 15 "قصه شبنمی که چشم بست" نوشته ساناز بیان به کارگردانی حدیث صابری اجراخوانی خواهند شد.

همچنین مراسم اختتامیه این جشنواره روز سه‌شنبه از ساعت 16 و 30 دقیقه در سالن سوره حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود تا برگزیدگان جشنواره معرفی شوند. فائزه حسینی، عطا منتظری و سید سعید میرصادقی هنرمندان شناخته شده تئاتر قم داوری آثار این جشنواره را بر عهده خواهندداشت. شایان ذکر است تماشای این آثار ویژه هنرجویان کارگاه اولین تجربه است. کارگاه اولین تجربه عنوان دوره‌های تخصصی تئاتر حوزه هنری قم است که به صورت دوره‌های پیوسته و با هدف تربیت نسل برای تخصص‌های مختلف تئاتر برگزار می‌شود. 

 

ارسال نظر