سه اجراء در روز نخست جشنواره نمایشنامه‌خوانی اولین تجربه

سه اجراء در روز نخست جشنواره نمایشنامه‌خوانی اولین تجربه
عصر دوشنبه 8 بهمن ماه 1397 با حضور هنرجویان و داوران نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی کارگاه اولین تجربه 3 اثر اجراخوانی شد.
سه‌شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
کد خبر :  ۳۵۴۳۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری قم، عصر دوشنبه 8 بهمن ماه 1397 با حضور هنرجویان و داوران نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی کارگاه اولین تجربه 3 اثر اجراخوانی شد. در نخستین اجرا و از ساعت 13  و 30 دقیقه نمایشنامه "زمستان 66" نوشته محمد یعقوبی که به اوضاع و احوال شهرهای ایران در دوران دفاع مقدس اشاره دارد به کارگردانی مهدی برقعی خوانش شد. همچنین از ساعت 14 و 30 دقیقه نمایشنامه‌خوانی "عامدانه، عاشقانه، قاتلانه" نوشته ساناز بیات به کارگردانی حدیث صابری دیده و شنیده شد و در آخرین اجرای این روز از ساعت 15 و 30 دقیقه "سه شب با مادوکس" نوشته ویسنی یک به کارگردانی حمیدرضا حسینی اجرا شد.

عصر سه‌شنبه در دومین روز برگزاری این جشنواره و طی سه سانس و از ساعت 13، 14 و 15 نمایشنامه‌های "همیشه ماندگار، "یافت آباد" و "قصه شبنمی که چشم بست" اجرا خوانی خواهدشد. و از ساعت 16 و 30 دقیقه مراسم اختتامیه این جشنواره آغاز می‌شود. شایان ذکر است که تماشای اجراخوانی‌های این جشنواره ویژه هنرجویان کارگاه نمایش اولین تجربه است.

 

ارسال نظر