پایان دوره‌ی آموزش داستان کودک حوزه هنری قم

پایان دوره‌ی آموزش داستان کودک حوزه هنری قم
اختتامیه دوره تکمیلی داستان کودک حوزه هنری قم با حضور علی باباجانی مدرس دوره و اعظم نجفعلی‌زاده روانشناس، عصر یکشنبه 27 اسفند ماه 1397 برگزار شد.
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر :  ۳۶۴۷۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، اختتامیه دوره تکمیلی داستان کودک حوزه هنری قم با حضور علی باباجانی مدرس دوره و اعظم نجفعلی‌زاده روانشناس، عصر یکشنبه 27 اسفند ماه 1397 برگزار شد. در این جلسه که در سالن آسمان حوزه هنری قم برپا شد، علاوه بر هنرجویان، نویسندگان و اساتید دوره‌های داستان‌نویسی از جمله علی‌اصغر کاویانی، فاطمه بختیاری و فاطمه دولتی نیز حضور داشتند.

علی باباجانی ضمن خوش‌آمدگویی به مدعوین مباحثی درباره ملاک‌های انتخاب متون دینی و ادبی گذشته برای کار در حوزه کودک را مطرح کرد. در ادامه اعظم نجفعلی‌زاده با معرفی تئوری انتخاب به بررسی این مقوله در ادبیات کودک و نوجوان پرداخت و نکاتی را در خصوص روانشناسی کودک و روش برقراری ارتباط نویسنده با کودک برشمرد. همچنین کتاب "شکل کوسه" نوشته علی‌باباجانی خوانده و براساس تئوری انتخاب بررسی شد.

شایان ذکر است که دوره آموزش داستان‌نویسی کودک شامل دو بخش مقدماتی و تکمیلی بود و از ابتدای مهرماه 1397 آغاز شد. تولیدات این دوره در آینده نزدیک در قالب یک مجموعه داستان منتشر خواهدشد.

 

 

ارسال نظر