"از دست او" در قم به روی صحنه می‌رود

نمایش «از دست او» نوشته احمد کولیوند به کارگردانی و طراحی محمد جواد پیروزی با موضوعی اجتماعی از 1 تا 11 تیرماه 1398 در قم به روی صحنه می‌رود.
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر :  ۳۷۹۰۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایش «از دست او» نوشته احمد کولیوند به کارگردانی و طراحی محمد جواد پیروزی با موضوعی اجتماعی از 1 تا 11 تیرماه 1398 در قم به روی صحنه می‌رود. این نمایش که به همت حوزه هنری استان قم تولید و اجرا می‌شود، داستان زن و شوهری‌ست که به دادگاه خانواده مراجعه کرده‌اند. زن می‌خواهد جدا شود چرا که از چیزی در هراس است؛ از بی‌باری، از بی‌نسلی، از دست او ... .

بازیگران این نمایش سید حمید لاجوردی، مجید رنگی، ستاره دهقان و عادله حسینی هستند و رسول راثی دستیاری کارگردان، نرگس سادات ملیحی منشی صحنه، ابراهیم وفایی مدیر صحنه، محمد حیدری انتخاب افکت و موسیقی، محمدرضا آزاد طراحی نور، مرجان محمد اسماعیلی روابط عمومی و علیرضا پیروزی مدیریت اجرای این نمایش را به عهده دارند.

معاونت فرهنگی هنری اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این اجراها حوزه هنری را یاری می‌کند. این نمایش در تاریخ یاد شده هر شب از ساعت 21 در پلاتو ماه به نشانی بلوار امام موسی صدر (خیابان خاکفرج)، جنب نمایشگاه بین‌المللی، فرهنگسرای جوان به روی صحنه خواهد رفت. علاقمندان برای رزرو و تهیه بلیط می‌توانند با شماره  09193592399 تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر