دکتر محمود نوربخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم:

در بحث تخصیص بودجه به بخش فرهنگ و هنر توجه لازم صورت نگرفته‌است.

در بحث تخصیص بودجه به بخش فرهنگ و هنر توجه لازم صورت نگرفته‌است.
صبح چهارشنبه 29 خرداد ماه 1398 دکتر محمود نوربخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با حضور در حوزه هنری قم در نشستی با رئیس و کارشناسان حوزه هنری تبادل نظر و گفتگو کرد.
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر :  ۳۷۹۳۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، دکتر محمود نوربخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم صبح چهارشنبه 29 خرداد ماه 1398 با حضور در حوزه هنری قم در نشستی با رئیس و کارشناسان حوزه هنری تبادل نظر و گفتگو کرد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم در این دیدار گفت: «رسالتی که حوزه هنری دارد رسالت مهمی است و نیازی که حوزه هنری به آن پاسخ می‎دهد در جای دیگری تامین نمی‌شود.»

وی در ادامه گفت: «هنرمندان و کارشناسان باید توجه به فرهنگ و هنر و نگرش جامعه را به این مقوله به عنوان یک نیاز اساسی‌ تقویت نمایند. در این مسیر هم باید پافشاری داشت چرا که اینها از مهمترین عوامل موفقیت است. نهادهای فرهنگی یک واسطه هستند تا امکانات فرهنگی را به جامعه عرضه کنند و باید تلاش کنند این طیف هر چه گسترده‌تر باشد.»

 دکتر نوربخش همچنین با اشاره به مشکلات زیر ساختی در حوزه فرهنگ و هنر افزود: «در بحث تخصیص بودجه به بخش فرهنگ و هنر توجه لازم صورت نگرفته و می‌بایست در تعادل و توازن بین بخش‌ها دقت نمود.»

شایان ذکر است که دکتر نعمت الله امانی معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این دیدار دکتر محمود نوربخش را همراهی می‌کرد.

 

ارسال نظر