واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم در میان برترین‌ مراکز استانی

واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم در میان برترین‌ مراکز استانی
در نشست سالانه مسئولان نمایش مراکز استانی حوزه هنری با اهدای لوح تقدیر، از زحمات احمد سلیمانی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم، بخاطر فعالیت‌های این واحد در سال 1397 تقدیر شد.
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر :  ۳۷۹۸۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در نشست سالانه مسئولان نمایش مراکز استانی حوزه هنری با اهدای لوح تقدیر، از زحمات احمد سلیمانی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم، بخاطر فعالیت‌های این واحد در سال 1397 تقدیر شد. در این نشست همچنین از مسئولین واحد هنرهای نمایشی دو استان آذربایجان شرقی و اصفهان به عنوان دیگر استان‌های برتر تقدیر شد. تلاش مؤثر و مستمر در جریان تئاتر بچه‌های مسجد، پیاده‌روی اربعین و اهمیت به امر آموزش از جمله ملاک‌هایی بوده که در این انتخاب  نقش داشته‌است.

در متن لوح اهدایی که با حضور مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری، داود ضامنی معاون فرهنگی امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کورش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اهداشد، آمده‌است:

کوشش و جدیت جنابعالی در مدیریت برنامه‌های واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قم سبب پویایی و بالندگی تئاتر و شکوفایی استعدادهای آن استان گردیده و بی‌ شک همراهی همکاران و ریاست محترم آن مرکز در به ثمر رسیدن تلاش‌های شما موثر بوده‌است. ضمن قدردانی از مجموعه حوزه هنری آن استان با اهدای این لوح از جنابعالی به‌عنوان مسئول نمونه واحد هنرهای نمایشی در سال 1397 تقدیر به عمل می‌آید.

امید است در سایه توجهات حضرت حق در اعتلا و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی و به‌ویژه هنر مقدس تئاتر موفق و موید باشید.

کورش زارعی

مدیر مرکز هنرهای نمایشی      

 

ارسال نظر