مهمانان ویژه نمایش "از دست او" در دومین شب اجرا

مهمانان ویژه نمایش
سید مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری استان قم به همراه جمعی از کارشناسان این حوزه و هنرمندان و هنرجویان تئاتر در دومین شب اجرای نمایش "از دست او" به تماشای این نمایش نشستند.
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد خبر :  ۳۸۰۱۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، سید مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری استان قم به همراه جمعی از کارشناسان این حوزه و هنرمندان و هنرجویان تئاتر در دومین شب اجرای نمایش "از دست او" به تماشای این نمایش نشستند. رئیس حوزه هنری استان در پایان اجرا با حضور در جمع عوامل نمایش ضمن تشکر از ایشان بخاطر نگاه ظریف نویسنده و کارگردان اثر و بازی هنرمندانه بازیگران نمایش، پرداختن به موضوعات اجتماعی را از نیازها و مطالبات امروز جامعه دانست.

در این نمایش که به کارگردانی محمد جواد پیروزی و تا 11 تیرماه 1398 به روی صحنه می‌رود داستان زوجی مطرح می‌شود که به دنبال یک مشکل برای طلاق به دادگاه مراجعه می‌کنند اما اتفاقی که از آن بی‌اطلاع بودند، روند دادگاه را تغییر می‌دهد.

نمایشنامه "از دست او" نوشته احمد کولیوند است و بازیگران این نمایش سید حمید لاجوردی، مجید رنگی، ستاره دهقان و عادله حسینی هستند. همچنین رسول راثی دستیاری کارگردان، نرگس سادات ملیحی منشی صحنه، ابراهیم وفایی مدیر صحنه، محمد حیدری انتخاب افکت و موسیقی، محمدرضا آزاد طراحی نور و علیرضا پیروزی مدیریت اجرای این نمایش را به عهده دارند. علاقمندان برای رزرو و تهیه بلیط می‌توانند با شماره  09193592399 تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر